poniedziałek, 30 września 2013

Dzisiejszy mały ogrodowy przegląd.







 http://aptekaa.bloog.pl/

Nie wychodzi się na ogród z aparatem późnym wieczorem albo w samo południe ale ja nieraz robię to wszystko na odwrót. Od soboty  kuruje się w domu i mając dość siedzenia w murach wyszłam dzisiaj troszkę na ogródek i to z aparatem zobaczyć jak to wszystko wygląda. Bo roboty z porządkami jesiennymi moc a ja zdycham a powodem tej mojej choroby jest przeziębienie. Bo gdy byłam w czwartek na grzybach zastał nas w lesie ulewny deszcz i nim człowiek doszedł do samochodu to był przemoczony do ostatniej nitki. Mam nadzieję że szybko to wszystko minie.


































3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia. W Twoim ogrodzie nastrój jeszcze całkiem letni - tyle kwiatów i kolorów. Zdrowia życzę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mario, bardzo dziękuję za podpowiedź. Często w sobotę i niedzielę robię zdjęcia w południe.
    Są przepalone. Nie mogę ich nigdzie wykorzystać..
    Twoje wszystkie zdjęcia są jak zawsze bardzo piękne.
    Mario, zdjęcia są robione w makro?
    Od czasu do czasu powinnaś nam dać lekcję fotografowania albo wytykać w zdjęciach błędy.
    Może by ich jakość była lepsza.
    Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne Marysiu są zdjęcia z Twojego ogrodu!
    Zdróweczka Ci życzę.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń