piątek, 25 stycznia 2013

Katowice - parę miesięcy temu.















Chciałam poinformować , że zgłosiłam swojego bloga http://maria.bloog.pl/  do konkursu Blog Roku 2012 i chciałam was prosić o wsparcie i głos. Aby zagłosować na mój blog trzeba wysłać SMS na numer 7122 o treści  F00183 koszt SMS to 1,23 .   Uwaga : w numerze bloga znak 0 , to cyfra zero . Pamiętaj , także, aby nie wstawiać w SMS spacji. Dochód zostanie przekazany na integracyjno - rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych. Jeżeli podoba ci się mój blog " Skarby żony dziadka " to oddaj na niego swój głos .

 




























4 komentarze:

  1. Twoje zdjęcia są bardzo udane. Pokazują miasto takie jakie naprawdę jest. O to właśnie chodzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Post Twój powinien mieć chyba tytuł: 'fragmenty kamienic'.
    Bo miasta nie ma tutaj w ogóle.
    A chętnie bym zobaczyła miasto, bo nie znam.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mario,
    jestem realistką, nie czarujmy się. Porównaj Twój i mój blog...Wiele muszę się uczyć i tak nie doścignę Ciebie, Mistrzyni.
    Ty jesteś bardzo delikatną osobą, o wspaniałym sercu...Chcesz mnie trochę podbudować, dowartościować...
    Mario, będę głosować na Twoje oba blogi.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mario, wysłałam dwa SMS-y.
    Oczywiście z dwóch telefonów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń