niedziela, 20 stycznia 2013

Byliśmy na kawie - w Secesja cafe Rybnik.















http://www.secesjacafe.pl/






Tyle razy będąc w Rybniku przechodziłam tą ulicą ale nigdy człowiek nie miał czasu by zajrzeć do środka zawsze zakupy i szybciutko do domu. Tym razem był to wspólny wyjazd grupy eF na wernisaż wystawy portrety - notka na skarbach o tej wystawie jest nie dokończona bo nie można nic nowego dopisać i zapisać.......znowu kłopoty - kiedy się to skończy.

http://maria.bloog.pl/id,332994536,title,Wernisaz-wystawy-fotografi-Daniela-Raczynskiego-portrety,index.html#form 












Po wystawie przeszliśmy pieszo od teatru  właśnie do tej secesyjnej kafejki na kawę i ciastko - ja zafundowałam sobie tym razem zamiast kawy ciepłe piwko. Wystrój bardzo przyjemny był w tym lokalu i taki inny od tych , które po drodze odwiedziliśmy ale nie zatrzymując się w żadnym.Godzina wspólnych rozmów szybko minęła i trzeba było wracać na parking gdzie pozostawiliśmy samochody.







To tylko kilka nieudanych fot z rybnickiego rynku i na szybko w biegu robionych bo czasu nie było nie chciałam pozostawać za całą grupą , zresztą i tak wlokłam się na samym końcu. Rybnik jest bardzo ładnie przystrojony , szkoda że moja choroba nie pozwoliła mi na wcześniejsze jego odwiedziny. Dzisiaj też nie pojechałam na 4 spacer po Rybniku - była by to cała zmarnowana niedziela z powodu dojazdu.
 

































2 komentarze:

  1. Ja dopiero teraz wieczorem usiadłam do kompa.
    Innego poza tym, który jest komentarza nie było.
    Nic nie usuwałam.
    Piękna kawiarnia, nie byłam.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń