piątek, 3 sierpnia 2012

W pewnym małym gospodarstwie na wsi.




Nie było mnie w domu przez ostatnie dni - byłam na wycieczce za granicą - zwiedzałam Austrię a w jakich miejscach byłam będzie opisywane na " Skarbach " więc tych co są ciekawi tam zapraszam. Uwielbiam szperać po takich małych gospodarstwach - zawsze coś ciekawego człowiek zauważy - tu dzień mija za dniem prawie w takim samym tempie co ten poprzedni , który już minął . Praca od rana do późnego wieczora i ciągle to samo w kółko , żeby jeszcze dochody z tej pracy jako tako były by lżej w życiu było to by człowiek był zadowolony.






Odwiedziłam niedawno gospodarstwo dosyć spory kawałek od mojego domu ale o tym pisałam już poprzednio ..........byłam u mojego  kuzyna na wsi , jedno muszę przyznać że takich gospodarstw  już u nas nie ma. Tu ciągle się coś psuje , ciągle trzeba reperować i każda część zawsze może się kiedyś przydać więc niczego się nie wyrzuca tym bardziej że miejsca jest dosyć by mogło sobie to leżeć aż będzie kiedyś potrzebne. Wśród pokrzyw , kwiatów i zielska można znaleźć ciekawe przedmioty , były i takie które nawet nie wiem do czego służą.







































8 komentarzy:

  1. Nie znam się na gospodarstwach rolnych ,
    duże te maszyny i pewnie do czegoś służą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę skansen, trochę gospodarstwo. I z jednego i drugiego dużego zysku nie będzie. Można jednak wyżyć i to bez szefa nad głową.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mario,
    z takiego gospodarstwa to zysku raczej nie będzie.
    Tutaj panuje totalny bałagan.
    Jest wiele fantastycznych rzeczy, które można oddać do skansenu lub sprzedać na złom.
    Co mi się bardzo spodobało. te duże taczki do siana.
    Można z nich zrobić kapitalna ozdobę do ogrodu.
    Mario, czy u Ciebie ukazywały się wszystkie komentarze?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysiu, podziwiam Twoją pasję i chylę czoła, zdjęcia jak zwykle rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Malowniczo tutaj. Dla fotografa prawdziwy raj

    OdpowiedzUsuń
  6. Porządkując takie podwórko wiele skarbów można znaleść:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń