piątek, 5 września 2014

Wyroby z orgonitu........czyli harmonizery orgonitowe.




Z netu.........
Wikipedia .....
Co to jest orgonit......
Szalenie podobały mi się te wyroby i pierwszy raz miałam z takimi kamieniami styczność , stałam i oglądałam , dotykałam , każdy miał coś w sobie i na swój sposób był piękny i inaczej zrobiony jeżeli chodzi o wzór. Niestety zakup był dla mnie w tym dniu nieosiągalny bo nie miałam przy sobie tylu pieniędzy - bo na wycieczki rowerowe zabieram tylko tyle gotówki by wystarczyło na niezbędne sprawy.


 Ale mam małą ściągę i wstawiłam kilka linków znalezionych w necie. Orgonit jest energetycznym harmonizerem negatywnej energii ze swojego otoczenia i poprzez swój wyjątkowy skład przetwarza ją na pozytywną dla ludzkiej psychiki i dla zdrowia korzystną witalną , energię życiową. Neutralizuje strefy geopatyczne mające niepożądane oddziaływanie na zdrowie człowieka, które mogą wpływać na bezsenność , zawroty głowy, zaburzenia rytmu serca, powstawanie nowotworów i innych chorób.


 Neutralizuje i transformuje smog elektromagnetyczny tj. promieniowanie elektryczne z naszego szerszego otoczenia. Najbardziej zanieczyszczają smogiem , nadajniki telewizyjne i radiowe , nadajniki Wi- Fi , instalacje wojskowe, elektrownie , linie energetyczne , szpitale , elektrownie jądrowe. Smog elektromagnetyczny powstaje również w każdym gospodarstwie domowym. Jego źródłem jest elektronika użytkowa ......radia, telewizory,lodówki,telefony , żarówki , kineskopy,urządzenia klimatyczne itd.









7 komentarzy:

  1. Ooo super! Niewidziałam na żywo nigdy takich "kamieni" Mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne przedmioty, a do tego takie pożyteczne! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, ciekawe.... i do tego bardzo ładne.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Orgonity zna ale te sa piekne ciekawa jestem gdzie byla taka wystawka i sprzedaz?

    OdpowiedzUsuń
  5. orgonity zaprezentowane na blogu to wyroby sklepu www.magicstones.co- zapraszamy i dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń