niedziela, 10 listopada 2013

Jakiś czas temu szybko tylko przeleciałam przez ten lokal - Capitol w Stanowicach.



 http://aptekaa.bloog.pl
Obok tego lokalu często przejeżdżałam i to bardzo długi czas - można stwierdzić że od samego początku gdy powstawał, ale nigdy nie było czasu ani okazji by tam zajrzeć. Dopiero kiedy pojechałam ze znajomymi na piknik militarny okazało się , że to właśnie wszystko tam było organizowane na polu obok restauracji. Miałam tylko chwilę by wejść do środka nie chciałam się zgubić ze znajomymi z którymi przyjechałam bo ich wnętrze lokalu nie interesowało.

























2 komentarze:

  1. Bardzo eleganckie wnętrze kolorze delikatnej bieli. A za oknem widać chyba jakiś ogród, co dodaje restauracji dodatkowego uroku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lokal gustownie urządzony.
    Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń