piątek, 17 sierpnia 2012

Owocowo ......




Tak na szybko dzisiaj i o bardzo późnej porze - ostatnio zbyt mało czasu miałam na kompa , porządki w domu a w szczególności na ogrodzie po ostatniej nawałnicy trzeba było zrobić bo ogród wyglądał jak by halny przez niego przeleciał. No i wnuki są cała trójka a oni umieją  dokuczać tym bardziej , że pogoda nie pozwala na basenowe kąpiele. ................ale syn obiecał wnukom , że na sobotę zagrzeje - będzie chociaż troszkę spokoju.



Ja też niezbyt dobrze się ostatnio czułam nawet nie byłam na żadnej rowerowej wycieczce , trzeba będzie to nadrobić tym bardziej że plany są tylko nie ma z kim jeździć , bo moja rowerowa towarzyszka połamała obie ręce.........tak obie .Czy ktoś z was był kiedyś lub jest zarejestrowany na Slide - znikły mi wszystkie albumy a było ich ponad 90 sztuk i nie mogę za żadne skarby zalogować się na swój profil. Od bardzo dawna tam nie zaglądałam a teraz po otwarciu linku na blogu zastałam pustkę .





























2 komentarze:

  1. Ależ pięknie Ci wyszły zdjęcia owoców :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne !!!
    Pachną przez ekran komputera i piękne kolory mają!
    Na Slide nie miałam żadnych albumów.
    A to nie Slajdzik? Bo Slajdzik też znikł....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń